A new me

I November 2014 var jag till frisören med inställningen att göra en lite större förändring än vanligtvis. Var så otroligt less på mitt långa hår och hade länge funderat på att klippa en lång page. Så sagt och gjort gick jag därifrån med flera dm kortare hår.
 
Före: (lite suddig och halvdålig bild men man ser ju håret iaf ;)
 
 
Efter:
 
 
Trivs så otroligt bra i den här typen av frisyr så när jag var hos frissan igen i slutet av januari fick hon klippa ytterligare en bit och såå skönt det känns att ha håret ovanför axlarna. Fort är det fixat med plattången och vilken befrielse att tvätta håret med denna längd istället för det långa tjocka jag hade tidigare. Tror det dröjer innan jag har så långt hår igen. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0