Babyliss värmerullar

 
Fick värmande hårrullar av honey i present. Han tyckte nog synd om mig som plågar mig med att sova med stora rullar i hela håret då jag vill ha lockigt hår. Tar alldeles för lång tid att locka med locktång plus att det är jäkligt jobbigt, så då sover jag hellre med rullarna så är det bara att ta ut dom när jag vaknar. Smidigt att ha håret färdigt när man kliver upp, bara det att jag sover jätte dåligt och det är riktigt oskönt att ligga ner när man har fullt med rullar på huvudet. Så när jag öppnade min present av honom och fick syn på dessa blev jag inte annat än överlycklig! Och bättre blev känslan efter att jag provat dem och fick se hur himla bra de var dessutom. På en halvtimme hade jag håret helt klart och det är ingen tid alls med tanke på att jag slipper sova med dem! ;)
 
 
På sista bilden har jag borstat ut lockarna lite för att det ska bli lite jämnare lockar :)
 
Tack än en gång världens bästa honey ♥
Emelie Larsson
2014-05-19 @ 15:04:16
URL: http://creamcake.blogg.se/

Snygging! sjukt fina lockar, fasen va smidig grej. Är ju som du säger ett jäkla bängel med locktång. Går det smidigt att sätta i dom i håret?

Svar: Ja sjukt smidig! Ja det var inga problem alls! Såklart enklare om nån annan gör det, men inget måste :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0