Snart kan vi njuta av soliga dagar tillsammans

Åååå vad segt när man aldrig tar sig tid att skriva något här. Känns som att jag har miljoners med bilder som jag vill lägga upp och massor att skriva om. Inte för att det händer så vansinnigt mycket speciellt, men dagarna är så fullspäckade ändå av sånt som förgyller ens liv. Har prioriterat bebisboken den stund som jag suttit mig vid datorn eftersom det är lätt att glömma vad som händer i Alex utveckling annars och halkar man efter blir det riktigt jobbigt att skriva om flera veckor tillbaka. Får helt enkelt ta lite eftersom här. :)
 
Drygt en vecka kvar tills Emil får sommarlov och Christer går på långledigt, hela åtta veckor! Så himla mysigt att ha så lång ledighet tillsammans. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute i skärgården massor!
 
Har haft riktigt fina, varma och soliga dagar senaste veckorna och vi har passat på att sola så fort solen varit framme. Alex har sovit så gott ute i vagnen så jag har kunnat luta mig tillbaka i solstolen en stund varje dag. Himla skönt!
 
Vi har firat pappa som fyllt år, hälsat på svärföräldrarna i paradiset i harrioja och det har varit kulturnatta här i kalix, så roligt att det händer saker här så man har lite nöje att se fram emot då och då.
 
I övrigt är det så skönt att bara ta dagen som den kommer. De tider som jag har att passa, det är Emils dagistider, annars är det inte mycket mer och det räcker så gott och väl. Man har nog med att hinna umgås med familjen, hålla ordning i hemmet och sen passa på att mysa och ta tillvara på bebistiden. Fort går tiden så kryper Alex iväg och vill inte längre ligga och sova på mitt bröst. För den tiden som är nu är helt oslagbar, älskar lukten av bebis och det knorrande ljudet när han myser och njuter av min närhet. ♥
 
Så här ser vår vardag ut.... Insåg just att det är väldigt mycket sovbilder ;)
 
 
GoEmil som ska sova med ficklampan ♥
Det är nog säkrast så inga monster i garderoben kommer fram. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0