Tar mig i kragen

Herregu vilken evighet sen jag var in här sist. Har ju massor att blogga om. Men det är så himla soligt och fint och varmt och skönt ute så man vill ju bara inte vara inomhus. Och inte Emil heller för den delen. Så vi är bara in och äter och sen skyndar vi oss ut igen för att få njuta av solen och vädret så mycket det bara går. Ja när vi inte jobbar och är på dagis då förståss. Sen när man väl kommit in för att göra kväll är det massor av röj och stök inomhus att ta hand om. Som man inte vill göra när man kan vara utomhus istället. Men det får lov att vara stökigt inne sommartid. Eller hur ;) Nu försöker vi göra fint ute istället så att vi kommer iordning där nån gång. Kommer kännas otroligt skönt inför nästa sommar när det bara är att fixa till lite grand eftersom det mesta kommer vara gjort denna sommaren. För nu ska vi banne mig komma en bra bit framåt med renoveringen. Sen vill jag bara vara så vi kan mysa tillsammans varje dag utan något projekt på g. ♥
 
Håller på tankar över bilderna från kameran så ska se om jag hinner blogga om vår Västerviksresa ikväll. Förhoppningsvis gör jag det om jag inte blir snurrig av alla 1200 bilder som är tagna och skall gås igenom innan. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0