Turkiet

Veckans första två dagar började med ett jäkla åskoväder. Första dagen var mulet hela dan medans andra var soligt några timmar mitt på dan innan regnovädret drog igång på eftermiddagen och vi blev mer eller mindre genomblöta. Var såklart låångt borta från hotellet och fick traska säkert en kvart innan vi kom in i värmen. Iskalla och så blöt man kan bli. Lyckligtvis vände vädret och resterande fem dagar var strålande sol med knappt något moln på himlen. Passade såklart på att toksola så brännan skulle vara så bra som möjligt när det var dags att bege sig hem. Kvällarna var lugna och sköna med middag på någon trevlig restaurang. Hittade en favorit där vi åt middag flera gånger. De var så gulliga och gästvänliga där. Ordnade ett fint bord med blommor åt oss sista kvällen och gjorde kvällen till den bästa sista kväll man kan ha. Njutit till fullo alla dagar med allt från massage, sol och bad till grymt god mat och sköna promenader i den fina naturen. Och medans älsklingen roade sig av öl, vin och diverse shotar njöt jag av färskpressad apelsinjuice, alkoholfri öl (som faktiskt var grymt bra) och alkoholfria drinkar. Mumma.

Kort och gott var det en helt underbar och mysig semesterresa tillsammans med den bästa av alla; min andre hälft och tvillingsjäl. ♥



The "belly dancer" var riktigt duktig på att dansa och förförde en och annan karl. Även min. ;)
Angelika
2011-05-22 @ 20:00:57
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Men Shit så fina bilder du fotat!

Ser ju att ni haft det magiskt där borta :)



Haha, nu vet du vad du ska satsa på för dans då crille behöver lite uppmuntran ;)



Puss min skatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0