Success is getting what you want; happiness is wanting what you get

Allt känns så otroligt underbart just nu. Lyckan spritter inombords!

Haft en riktig mysdag med mig själv idag. Bara lullat runt här hemma, plockat lite och tagit dagen som den kommer. Ledig inför kommande jobbhelg som tar start imorgonbitti med ett kvällspass. Nästa lediga dag väntar på tisdag då Mejas femårsdag ska firas. Tiden går minsann fort och det ska bli roligt att kalasa för henne. Mosters goflicka.

Var som vanligt till stallet. Passade på att för en gångs skull ta med mig kameran dit så jag kunde föreviga min Pink på några kyliga vinterbilder. Alltid lika mysigt att spendera några timmar med mina för tillfället lurviga vänner.

Kärleksgrabbarna. Pinken och Bufflan är som goa tillsammans.



 

Redo att komma in i värmen. Är ju inte helt superskönt att stå ute hela dagarna utan nåt att göra. Julgranen dom fått underhåller ju inte hur länge som hellst, inne på gran nr två nu i hopp om att hagstolparna får vara ifred...



Då var man inne och redo för ett dressyrpass.

 

Har du nå gott åt mig? Brukar finnas sockerbitar i den där fickan..

Att jag älskar min Pink. ♥

Nu ska jag ta mig en varm dusch och sen inta soffan med ett välbehövligt fotbad. Älskling är på brandstation och kör fystest. Så när han kommer hem blir det Temys och film, Buried står högst på filmlistan. Hunnit avverka en hel del på sistone nu när kylan hållt i sig så länge. Men ska inte klaga, så skönt att mysa ner sig i soffan under en varm och gosig filt med brasan tänd i öppna spisen. Underbara vintertider.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0