Sommartid

Kändes mindre trevligt att stiga upp en timme tidigare än normalt i morse då jag skulle upp och jobba, men nattarbetarna var då mer än glada att få gå hem och sova en timme tidigare istället och påminde mer än en gång igårkväll om att vi skulle ställa om klockan så vi inte kom försent idag. haha! :) MEN, sommartid betyder sommartid = snart sommar! Och då stiger jag mer än gärna upp en timme tidigare..

Varit full rulle på jobbet idag, ingen lugn stund där inte.. Så ikväll blir en tidig kväll! Helt slut efter en snabbmiddag hos mamma direkt efter jobbet och sen hoppning på holmen innan jag nu kommit hem, duschat och fått i mig lite kvällsmat. Ska bli riktigt skönt att få sova och dessutom ha sovmorgon imorn då jag är ledig! Det behöver jag!

Har ändå haft en bra helg. Blev en sleep-over date hos kära syster Sandra i fredags innan jag skulle inleda helgens jobbpass på lördag klockan två. Mysigt att sova borta, speciellt med två goungar som vill ha massor av kramar på morgonen :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och sätta på en film, får se hur länge jag håller mig vaken. Blir nog inte långvarigt..

Natti  ♥


April -09




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0