Förvärkar

Igårkväll gick mina förvärkar upp en växel. Vi satt och såg på breaking bad och det var knappt att jag kunde koncentrera mig på tvn, var jätte trött innan och blev helt plötsligt jätte pigg, bara för att det var så intensivt så jag fick koncentrera mig på att andas vilket gjorde mig helt snurrig. Kände mig riktigt konstig i huvudet! Värkarna hade börjat någon timme innan i en lugnare form men blev bara mer och mer och kom hela tiden sen när vi väl satt i soffan. Christer har jour denna helg så jag fick känna efter ordentligt om han skulle behöva byta bort. Kände dock att vi måste sova, så jag tog panodil och vi gick och la oss. Sen har det varit lugnt inatt tack och lov så man fått sig sömn, vore bra om det håller sig några dagar till så vi får helt klart här hemma. :)
 
Förvärkarna fortsätter dock idag, men inte samma som igår, nu är det som det brukar vara sen några veckor tillbaka. Satt och läste min blogg från då jag var gravid med Emil och det var rätt intensiva förvärkar i upp till en vecka innan det drog igång på riktigt, så blir det som med honom så kanske det håller sig till nästa helg. Börjar kännas mer och mer avlägset att jag skulle gå över tiden. Men vi får se. Blir spännande dagar här framöver nu. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0