V. 41

Två dagar över idag. Ändå känner jag mig inte less på att vara gravid, längtar bara så otroligt mycket efter lille. Men förutom det är det inte alls lika segt som när jag gick över tiden med Emil. Det var så otroligt långdragna dagar. Nu försöker jag njuta av magen allt jag kan de här sista dagarna och sen av lugnet av att vara helt själv om dagarna innan jag kommer ha två små älsklingar att pyssla om. Den större i ett busigare och trotsigare format. ;)
 
Känns helt galet att vi garanterat kommer ha vårt lilla pyre här inom två veckor. Tvivlar på att jag går över mer än vad jag gjorde med Emil, 10 dagar, känns inte alls långt borta nu. Har börjat vakna om nätterna bara för att vända mig. Vaknar varenda gång jag ska vända mig till den andra sidan bara för att magen börjar vara så stor, plus att jag har en hel del sammandragningar på nätterna så den är stenhård och svårt att vända sig i sömnen då. Så det är lite småstörande att inte få sova sammanhängande. Tur jag somnar om direkt. :)
 
Mår annars riktigt bra. Har tagit mig ut på en rask promenad nu varje dag och det är så otroligt skönt. Man får så mycket energi av att röra sig i ett högre tempo och sen att det varit strålande sol nu i flera dagar!
 
 
V. 41 (40+0)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0