Vardagslugn

Att det är skönt med lediga dagar mitt i veckan. Laddar upp med ny energi då man kan ta dagen precis som den kommer. Jag strosar omkring här hemma för mig själv och gör precis det jag vill och känner för. Inte samma helgstress som det vanligtvis är när man är ledig på helgen och ska försöka hinna med så mycket som möjligt då de flesta andra också är lediga. Uppskattar självklart helger också, men ibland är det skönt att bara vara.

Efter två timmars press med bikinin på i solen kom molnen. Dags att bege sig ut på en långprommis till syrran och umgås med henne. Har lyckats tajma in våra lediga dagar ganska bra den senaste tiden. Så helt själv tänker jag inte vara idag, lagom är bäst.
Angelika
2011-04-27 @ 21:44:00
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Jag gjorde ju en knasig min, kanske var därför :P Sen så var jag ju smällstor också haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0