V. 40+6

Idag är jag sju dagar över tiden. Varit och hälsat på jobbet en sväng när jag lämnat Emil på dagis för att skrämma upp kroppen lite om jobb så att det skulle dra igång. ;) Var himla trevligt att träffa mina underbara och goa kollegor och de fick sig en sista titt på magen. Chefen tyckte jag kunde jobba ikväll och imorgon fm, så lovade hon att jag skulle få bebis. ;) Men kan säga att det räckte med att bli skojjigt tillfrågad. Haft RIKTIGA värkar nu sen 11 på fm. Från oregelbundna till regelbundna. Så det blir nog bebis närmaste dygnet ändå ♥
 
 
 
Ska ta och städa upp här hemma nu så det är fint om vi måste åka.
Wish me luck!
Lotta
2014-04-14 @ 15:23:04

Så spännande, önskar lycka till nu!! Kämpa på när det är dags!
Mina tankar är hos dig 💖

Kram Lotta




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0