V. 40

Nu är det verkligen nedräkning!
 
 
Tänk att vi snart har vår lillbebba hos oss. Som vi längtar nu. Och nu är det bara några dagar kvar av renoveringen så är vi sen heelt klara med allt vi planerat för i vinter/vår. Sen blir det paus några månader innan sommarens projekt börjar. ;)
 
Idag går jag in i vecka 40. Besök hos BM stod på schemat idag och det gick bara fint. Lilles hjärta ticka på runt 139-140. SF måttet var 33-34 och mitt blodtryck ligger precis som det brukar ligga, helt normalt! Bm kunde inte känna huvudet riktigt ordentligt där nere i bäckenet så det blev även ett ultraljud för att se så att h*n verkligen ligger med huvudet neråt och inte tvärtom. Och givetvis var det så, huvudet neråt och rumpan uppe vid revbenen precis som vi trodde. Men skönt att verkligen kolla upp så att vi vet säkert. Så himla mysigt att få sig en glimt av lillbebba också, nu längtar jag bara meer! ♥
 
Förvärkarna fortsätter, verkar va en livmoder som behöver förberedas ordentligt. Känner varje dag att nu kanske det är på g och sen slutar det, så när det väl sätter igång förlossningen kommer det nog ta ett tag innan jag vill inse att det verkligen är dags. ;) Spännande är det.
 
 
V. 40 (39+0)
Inte de bästa bilderna, suddiga och gryniga. Men jag orkar inte ta några seriösare ikväll. ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0