Bättre har man mått


Känner mig mer död än levande. Ligger här under tre filtar, vetekudden på bröstet och nästan 40 graders feber. Har åkt på mjölkstockning

Vaknade i morse av ett sjukt ömt bröst och frös så jag trodde jag skulle skaka bort. 40.2 stod tempen på när jag varit uppe en liten stund, den steg snabbt från 39.5 som den var direkt på morgonen. Otroligt att det går så fort att bli så dålig, mådde som vanligt 3-4 inatt när jag var vaken för amning. 

Så dagen idag har med andra ord spenderats i liggläge. 

Tur världens bästa honey ännu är hemma så han hållt ställningarna med hushållet och varit ute med Emil hela dagen så att jag fått vila! ❤️ 


Mys med lillhjärtat ❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0