Back to work

Jahapp. Då var mammaledigheten över. Eller rättare sagt igår, då jag står som arbetande idag men bara har en hederlig ledig dag idag enligt schemat. Så idag har jag njutit av min lediga dag på det sätt man ska njuta när man är ledig från jobbet. ;) Sett Nils Karlsson Pyssling med Emil under morgonen, njutit av många kaffekoppar, storstädat, tvättat allt som fanns i tvättkorgen, handlat och sen haft ordentlig kvällsmys med honey - Varma mackor, chips, osbågar, en stoor skål med godis och så film på det. Kunde inte bli bättre dag idag!
 
Så nu är man redo att gå tillbaka till jobbet imorgon med nya friska tag. Var förbi där en sväng redan igår för att lägga schema inför nästa schemaperiod och jag blev där i närmare tre timmar! Så himla trevligt att surra med kära kollegorna igen. Jag blev verkligen på så otroligt bra humör och längtade massor tills imorgon då jag ska tillbaka igen. Hoppas bara det går bra för Emil på dagis också så jag slipper bekymra mig om ifall han är ledsen. Våran lillhjärtis. ♥
 
Nu ska jag ta mig en varm dusch och sen krypa ner i sängen med honey. Upp fem imorgonbitti! Halleluja ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0