Morgonstund...

..har guld i mund.

Fast jag vet inte om jag tycker det är sådär riktigt kul att stiga upp halv sex om mornarna. Och det är precis då lillbus har vaknat imorse. Blir bara tidigare och tidigare. Igår vaknade han sex. De flesta gångerna brukar jag få honom att somna om någon timme till efter en stunds pratande och mys, men idag pratade han så högt och levde om så mycket så det kändes inte ens värt att försöka. Han vill minsann inte sova bort dagarna!

Så nu har jag bänkat mig i soffan, gjort upp en brasa och försöker ta vara på morgontimmarnas mysiga stunder. Förhoppningsvis somnar han någon timme till här på en stund..

Idag har vi fullt på schemat. Klockan tio ska vi till stallet och hälsa på Pinken, han ska vaccineras och så ska vi planera lite med KRFs stallchef. Därefter blir det lunch/fika på myggan med Jossan och Linnéa. Mysigt.

17.30 är det dags för ett spinningpass, så när dagen är över ska jag med gott samvete mysa ner mig i soffan och kvällsmysa med honey. Blir nog en bra dag idag.



En busig nakenkille i filten framför brasan på golvet. Det är ju så mysigt att slippa kläder en stund.
Angelika
2012-02-01 @ 16:15:09
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Sett filmen ännu? :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0