Busväder

Kanske borde ha passat på att vara ute i solen igår med tanke på dagens snöstorm. Tog mig ut igår men såklart när solen gått i moln och det blivit riktigt kyligt i luften, så det blev endast en halvtimmes prom. Hade tänkt kompensera det idag, men hur sugen blir man då det riktigt driver snö utomhus. Nej, får bli en innemysdag idag också.

Lillhjärtat verkar ha fått för sig att man ska stiga upp klockan tre på natten. Trodde där ett tag att jag skulle bli tvungen att stiga upp då, men lyckligtvis somnade han om till sex. Och nu sover han igen efter två timmars vaken tid. Jag hade först tänkt vila med honom, men nu har jag hunnit bli alldeles för pigg efter ett x antal koppar kaffe för att orka sysselsätta honom sex på morgonen efter en sömnfattig natt. Kanske lika bra att det är dåligt väder ute..

I veckan blir det ingen träning för min del. Det är honeys träningsvecka och de dagar han inte ska träna finns det inga pass som lockar mig, samt att han har jour och då måste jag ju ändå ha barnvakt åt Emil ifall det skulle gå ett larm. Har bestämt att vi tränar varannan vecka då vi båda tränar på TC och de pass vi går på oftast går samtidigt. Men det funkar bra. Får intensivträna ena veckan och ta det lugnare med enbart promenader den andra veckan. Det gäller att pussla lite för att få ihop sina intressen när man har barn. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0