Bokat och klart

I oktober drar jag och Emil ut på äventyr.
 
Karlskrona, Västervik och Stockholm here we come!
 

Har under flera dagar nu kollat upp, ringt och ordnat med allt från att boka flyg- tåg- och bussbiljetter till att bestämma datum och kolla upp hur man färdats med en liten på diverse kollektivtrafik. Det är ju en helt ny värld för mig. Jag menar, resa själv är ju ingen sak, men att resa med en busig liten Emil som inte alltid vill sitta still. Då får man tänka till en extra gång. :)
 
Honey har haft en väldigt frånvarande älskling de senaste dagarna, men nu äntligen är allt planerat, bokat och klart för vår lilla (stora) resa. :)
 
Den 5 oktober åker vi iväg med flyget. Första anhalt Karlskrona.
 
Äntligen ska jag få träffa världens bästa Alexandra, älskade lillasyster Emelie och finaste vännen Malin.
 


Över fyra år sen sist. Tänk att vi äntligen ska ses igen ♥
 
 
Lillasyster, nu får jag se hur du bor där nere. :)
 
 
Blir man inte glad av Malin blir man aldrig glad. ;)
 
Vi ses snart. ;)
 
 
Har några till där neråt som jag så väldigt gärna skulle vilja hälsa på, men det får bli ett annat äventyr..
Emme
2012-08-30 @ 21:44:10

Underbart att ni äntligen kommer! :)

Svar: Ja, det ska bli så himla kul. :)
Martina

Alexandra
2012-08-31 @ 12:50:52

Wiiiiiii vad helt underbart att Ni kommer! Tänk vad mycket som hänt på fyra år! <3<3<3 Längtar ihjäl mig. Jag är så fokuserad att räkana ner till förlossning 18 November så nu har jag ett minst lika roligt delmål :)) 5 Oktober!

Svar: Jaa, visst är det. Vi har hur mycket som helst att ta igen. <3 Längtar massor! Snart ses vi. :D
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0