V. 42

Och BF+9..

Inatt har jag äntligen fått sova hela natten. Inte vaknat en endaste gång. Tog panodil innan jag la mig i hopp om att få sova några fler timmar än föregående nätter och tack och lov hjälpte det bra. Nu känner jag mig riktigt utvilad igen. Steg upp pigg och alert när honeys larm ringde halv sju i morse.

Värkarna har lugnat sig och tro mig, det är otroligt skönt. Även fast det innebär att det blir ett steg längre bort från förlossning, men jag tror att både mitt huvud och livmodern behöver en liten break. Så när det sätter igång igen är jag fit for fight. ;)

Däremot har det kommit en liten ljusrosa blödning när jag var på toa i morse. Om det var den så kallade teckenblödningen som kommer när man börjar att öppnas, innebär det att det ändå kanske inte är så långt borta. Analyserar såklart allt som händer med min kropp just nu. Tror jag ska pausa hjärnan från allt som har med förlossning att göra och lägga mig i soffan och se på lite serier!  


V. 42 (41+1). Snart spricker jag!

Angelika
2011-10-31 @ 12:31:43
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Det är så spännande! Men förstår att det är jobbigt för dig, värkarna suger verkligen energin från en.

Men snart är allt över och då kommer du känna att det var värt allting och sen har du glömt hur jobbigt det var ;-)



Rosa blödning låter ju som slemproppen släpper. Hoppas det händer nånting snart! =) PUSS

Martina
2011-11-16 @ 22:43:19
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Tänk att en timme efter att jag publicerat det här inlägget drog värkarna igång ordentligt och tre timmar senare åkte vi in. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0