Stockholm

Tillbaka till verkligheten, vintern och kylan. Har haft en helt fantastiskt underbar helg med darlingen. Har bara myst och tagit hand om varandra. Inga måsten och inga tider att passa. Bara tagit dagen och tiden som den kommer. Druckit vin, ätit god mat, hunnit med en utesväng på Café Opera och njutit varje morgon av en riktigt god hotellfrukost i vinterträdgården på Rica Hotel Stockholm, ett hotell jag varmt kan rekommendera vidare. Träffade Malin en snabbis på stan och uppdaterade livet lite innan hon drog vidare ut till Globen på horse show. Och vi har såklart shoppat MASSOR! Vill inte ens se på kontoutdraget, får lite smått ångest bara av tanken. MEN samtidigt, hur ofta är man i storstan. Och vi är dessutom helnöjda. ;) Så nu har vi laddat upp klädförrådet lite inför julens firande, middagar och andra sammankomster man ska ha på sig annat än stallkläder, arbetskläder eller myskläder - som jag mest gått runt i under senaste tidens filmkvällar och hemmamys..


 

Nu ska jag bege mig ut till stallet och pussa på min saknade pålle innan det är dags att entra 2C för kvällsjobb..


Och just det....




Christers verk efter ett försök till att öppna en vinflaska utan vinöppnare som vi visst hade glömt inhandla under den låånga klädshoppingen..

Men det går..

;)

Angelika
2010-11-30 @ 14:14:34
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Mysigt ni ska ha haft det.. Är riktigt avis ;)

Och tack för att du bryr dig gumman. Livet är hårt! :( KRAM!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0