Gnällmoster

Äntligen är jobbhelgen över och ledig dag imorgon. Välbehövligt. Känner mig spyless på att jobba, har blivit mycket extrapass på senaste tiden + att det varit fullt upp på jobbet, så min energi är ungefär lika med noll. Lite sömn, stress i princip varje dag och bara en massa "måsten".. Nej, nu måste det bli en skärpning på mitt dagsschema och börja prioritera om planeringen lite bättre.. Det håller inte helt enkelt!

Susanne
2010-02-28 @ 18:08:31

Du har min fullaste förståelse kussen!! Varma hälsningar från gnällmoster no.II ;)

Martina
2010-02-28 @ 21:13:39
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Tack goa Suss ;) Vi har kämpat tappert i helgen! Får ta en gnälldate ngn dag och ventilera ut lite dynga.. Haha! ;P Hoppas allt är bra med dig. Massa kram

Kussestor
2010-03-08 @ 13:07:45

Varsågod! ;) Hahaha! Det låter som en bra idé kära kussen! Varför inte analysera tills vi blir helt paralyserade...??? ;D hahaha :P Det är fint med mig :) Gnällt ett tag men nu får det vara bra ;) Hoppas ändå på en date! :) Stor kram!

Martina
2010-03-10 @ 11:55:02
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Haha! Ja, precis. ;D Måste ta den där daten ngn dag :) Hörs och syns! Kramar i massor




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0