Nej nu väntar sängen

Det var alldeles för mycket bilder att gå igenom och sålla ut för att publicera dem ikväll. Och som honey sa om en hel del - det går ju att göra en film av de där. Haha. Varför fotar man alltid så vansinnigt mycket så att det blir jobbigt? Jag har dessutom så sjukt svårt att radera, alla är ju fina på sitt sätt. Även om de är suddiga. ;)
 
Kunde inte låta bli att skratta när jag kom till denna bild. Nr 1160.
 
- Fika i Tovfehult
 
 
När mamman posar inför kommande fotografering gapar gotrollet för fulla muggar inför den kommande tuggan av pajen. Fotografering, vad är de? haha ♥
 
Nu tänkte jag ta en dusch och sen kasta mig i säng med mina honeys.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0