Nackskrället

Halvligger i soffan med vetekudden bakom nacken samtidigt som jag surplar i mig varmt kaffe. Har så jäkla ont i nacken så det bara strålar upp i hela hjärnan. Spikmattan igår hjälpte bara för stunden och det tog ett bra tag innan jag somnade vilket resulterade i att jag var en zombie i morse. Är i stort behov av en ordentlig massage. Får nog ta och boka in en tid någon dag, måttligt less på den här nacken. Och knapra piller som hjälper mot den här värken kraschar bara min mage, så det vill jag inte heller göra. Hellre nackont än magont!
 
 
Det är sååååå synd om mig!!! ;))
emme
2013-01-16 @ 23:55:18

Stackare, lider när jag läser ditt inlägg! :( hoppas du får dig en ordentlig massage som lättar bort värken. Föresten jäklar vad smal du ser ut att ha blivit, Simon håller med! Äter du dåligt? Massor med kramar till dig min älskade syster, ps du är jättefin på bilderna :) saknar dig!

Svar: Ja, Christer masserade en stund igår, det hjälpte en del. :) Ja, alltså tidigare hade jag ju sjukt problem med kväljningar när jag åt, kunde ju bara mitt under måltiden ta tvärstopp så jag höll på kräkas bara av tanken på att ta en till tugga, men nu har det börjat bli bättre. Däremot äter jag ju i stort sett varje dag fika, godis osv så jag förstår samtidigt inte att jag inte går upp i vikt med tanke på allt slisk vi trycker i oss. Tydligen sätter sig det inte på kroppen, så jag vet inte. :) Har ju blivit såhär efter jag fick Emil så jag gissar på någon rubbning i kroppen. Amningen tog ju bort måånga kilon från min kropp så det kanske triggade i gång förbränningen ordentligt. Svårt att veta.. Går iaf inte upp i vikt, oavsett vad och hur mycket jag äter. Tack gumman. Saknar dig med! <3 Kramar
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0