Sommaren 2013

Här har man inte varit in på BRA länge! Har fått mig en del pikar senaste tiden om att de nya inläggen lyser med sin frånvaro. Men! Sommar och sol kontrat med jobb och renovering, så kommer man ifrån den här datorn en hel del. Och jag är väldigt dålig på att blogga med mobilen!
 
Men nu tänkte jag ta igen några inlägg :)
 
Hösten börjar vara här, även om det många gånger i sommar känts som höst med kalla och blåsiga dagar, men vi har iaf passat på att njuta allt vad vi kunnat när solen tillslut behagade komma upp till norr. Så förutom all renovering och allt bygge har sommaren innehållit massor av sol, bad, båtturer ute till havs och mysiga utflykter. Nu har vi laddat upp solförrådet inför kommande höst och vinter innan det blir soliga dagar igen till våren 2014. Jag längtar redan dit. ♥
 
Sommaren i bilder...
 
 
 
 
Har verkligen haft en toppen sommar. Det måste jag säga! :)
Emme
2013-08-19 @ 10:29:08
URL: http://creamcake.blogg.se

Åh vilka fina bilder du fotat!! Och så härligt det ser ut. Tänk nästa sommar får vi vara med :)

Svar: Tack :) jaa, tänk vad mysigt. åh vad jag längtar!! :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0