Något att se fram emot

Blev ingen löprunda igår. Lidit av en horribel träningsvärk i benen. Men idag jäklar ska jag ut och springa. Har varit så slö på senaste och knappt varit ut på promenad. Och på TC lyser jag med min frånvaro. Vart tog min träningsmotivation vägen egentligen?!

Imorgon ska jag och Emil på en luleå-boden tur. Ska hämta mamma och lillasyster Emelie på kallax klockan fyra på eftermiddagen så då passar jag på att fara och hälsa på Paulina i hennes nya hus i Boden innan. Ska bli så kul att se hur de har det där och titta på hennes nya häst. Och så får Emil och Melvin busa lite tillsammans. Kommer åka direkt från morgonen så vi hinner vara där länge. Tur att Emil vaknar tidigt så behöver vi inte stressa. :)

Ååh vad kul det ska bli att träffa lillsis igen. Börjar ju vara ett tag sen nu även om hon var länge här sist hon var upp. Längtar massor! Kommer bli en riktigt rolig dag imorgon.

Nu ska jag passa på att göra någon nytta medan Emil sover ute i vagnen så jag inte slösar bort all tid här på datorn. Har ju en förmåga att lyckas med det då tiden går så ruskigt fort när man sitter vid datorn. Tappar liksom tidsuppfattningen..



Nya favoritplatsen.

Måste snart ta undan blommorna från fönstret då han hänger och pillar i krukorna och risken för att de ska vicka omkull över honom är stor. Så snart ser här ut som att vi inte har någon inredning överhuvudtaget. Förhoppningsvis förstår alla varför ;) Söt är han i alla fall då han står och filosoferar för sig själv där vid fönstret.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0