Bullbak

Phu.. Varit i bakartagen hela eftermiddagen och äntligen kunde jag sätta mig ner. Ja, nå de två senaste timmarna har jag inte bakat. Men det har varit middag som medför stök och disk, lillhjärtat skulle läggas och allt bak skulle ner i påsar och in i frysen. Marshmallowmuffins och en stor laddning av kanel- och vaniljbullar blev det. Honey gjorde muffinsen och jag bullarna. Så nu har vi fika för kommande strandhäng och utflykter i sommar. För det är ju ett måste. Roligt också att baka tillsammans, har varit ett bra team jag och hjärtat. ;) Tur också att vi fick besök av familjen Lindvall då Sandra har myst och busat med Emil så att vi kunde baka färdigt.
 
 
Har haft besök i stort sett hela dagen. Jossan och Linnéa på förmiddagen och mamma, Jan och Sandra och Anders med barn på eftermiddagen. Synd dock att vi inte hade fikat klart att bjuda på. Men det finns ju förhoppningsvis kvar i hellst ett par veckor framöver. :)
 

Grabbarna har en sovkompis i natt.
Så de har filmmys nere i Lucas rum med popcorn och dricka nu. Jag minns hur mysigt det var att sova över när man var liten. Det har man gjort mycket. Både sovit över och haft sovkompisar. Kan ibland bli sugen på att sova på en madrass på golvet när jag tänker på hur mysigt det var. När man låg och pratade nerbäddad på madrassen och åt gott hela kvällen. Man borstade tänderna men åt ändå godis i sängen efteråt, bara för att man inte fick och för att det var så mysigt. Ibland blev det tältning ute på någon holme.. Det var verkligen tider det. Så jag njuter verkligen med grabbarna ikväll.
 
Jag är nästan lite avis ;)
 
Nu ska jag och honey också ha filmmys. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0