Kalashelg

Dennis fyllde sju år igår vilket innebär att det kalasats hela helgen. Kompiskalas i lördags och släktkalas igår. Full rulle med andra ord. Så hela helgen har spenderats på hemmaplan. Kan inte minnas att jag var ut en endaste gång igår. Eller jo, till soptunnan och tillbaks. ;)
 
Idag regnar det av och till. Perfekt för att städa undan helgens kalasstök. Storpojkarna har farit till skolan imorse, första skoldagen efter sommarlovet och efter skolan far de direkt till sin mamma. Blev Dennis första skoldag idag då han började ettan, spännande. :)
 
Nu ska jag passa på att röja undan lite disk medan Emil sover.
 
 
Tog mig ett smygfoto på lillhjärtat imorse när jag lagt honom igen. Var riktigt mysigt där i sängen, men hade inte riktigt ro att sova med honom idag. Goaste lillhjärtis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0