Morn morn.

Varit vaken två timmar nu, sen 02.45. Och jag börjar bli aningen less. Känns inte riktigt meningen att sitta vaken här i mörkret mitt i natta, men det bara värker och molar och gör sammandragningar av och till och jag står inte ut att ligga i sängen och åla mig. En och en halv timme där räckte gott, sen gav jag upp. Har tagit panodil nu i hopp om att det ger med sig så jag kan gå tillbaka till sängs och lägga mig. Känns inte riktigt redo för en tur till sunderbyn nu, är så trött trött trött och jag vill bara sova. Men fortsätter det såhär vette gudarna om det blir nå mer sömn för det här dygnet..

Har i alla fall en jätte gosig kisse gumma som håller mig sällskap.

Nej, ska nog gå till sängs och göra ett sovförsök ändå. Vill tillbaka till min honey.

Maria
2011-09-28 @ 10:48:10
URL: http://mbjornfot.bloggplatsen.se

Det är helt fantastiskt hur kroppen fungerar, att den kan återhämta sig så bra :) haha, ja, jag trodde aldrig den där randen på magen skulle försvinna men nu är den så gott som borta! :)



Spännande med lite värk och sammandragningar, det är ju nära för dig nu :) Nu får ju bebis komma med all rätt, tänk så många veckor det gått nu sen du fick ligga inne :) Det löar sig att göra som läkarna säger och vila är verkligen guld värt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0