Tillökning i familjen

Har skaffat oss två nya familjemedlemmar. Världens sötaste små kaninisar. Hur mysiga som hellst. Så nu blir det kaninmys varje kväll här framöver. Saknat de små lurviga liven sen man var yngre och hade kaninfarm.


Deras nya hem.

Och den gråa busen har redan testat rymningssäkerheten, som brast totalt av någon anledning, och varit på upptäcktsfärd här på gården. Lyckligtvis hittade vi den oskadd under bilen där den tog lä från regnet. Så nu har älsklingen fått säkrat alla rymvägar så de håller sig i sin hage. Vill ju inte hålla dem instängda i buren hela tiden.


Än så länge är de namnlösa. Två flickor, namnförslag är varmt välkommet.. :)
Angelika
2011-05-23 @ 19:46:27
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Men så SÖTA!!

Du är då en riktigt djurälskare du Martina.

Jag tror inte jag skulle orkar sköta om en kanin, tyckte det var för mycket jobb :P

Men söta det är dom, nu börjar man ju tänka tillbaka på då man hade egna.. (Agnus :P) haha...

Skrållan och tjorven kan dom heta, hahaha.. ;P

Nä du kommer nog på nånting sötare åt dom.. Puss

Anonym
2011-05-24 @ 11:28:14

Åh vilka snoss!! Jag vill oxå ha en kanin :) Vilket fint hem ni gjort åt dom! Madonna och Marilyn efter monroe ;)

Emme
2011-05-24 @ 11:28:43
URL: http://creamcake.blogg.se/

tror jag glömde skriva att de var från mig :)

Martina
2011-05-24 @ 16:18:29
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Jamen det var ju också fina namn. :) Ös på så vi har nåt att fundera på ;) Ja Emme, ni får skaffa en sen. Dom är så otroligt söta och gossiga. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0