Little Fockers



Hyrde film igår. Tänkte att nu när jag varit piggare om kvällarna borde man ju hålla sig vaken till något annat än en skräckfilm (som är helt omöjligt att somna till - för min del iaf). Blev den senaste filmen av släkten är värst filmerna - Little Fockers. Och inte ska ni tro att jag höll mig vaken. Försökte in i det längsta när ögonlocken började tynga sig neråt och sömnen var ett faktum. Så otroligt trött. Kanske berodde på fem dagars jobb, med helgen inräknad och ett tempo därtill som heter duga. Får magsår när jag tänker på hur sommaren kommer att vara med tanke på hur förbannat mycket vi har det på jobbet nu. Och det blir bara värre och värre. Nåväl. På schemat idag var ledig dag och jag inledde den med en välbehövligt skön sovmorgon med filmmys och frukost i soffan därefter, såklart bev det att se klart resten av filmen jag somnade till igår. Den var lika roande som de tidigare även fast den första släkten är värst slår skrattrekord.
Tänker bara på kussen Susanne som jag nött filmen med.
;)

Hur som hellst. Jag hade bara hunnit se hälften av filmen så ringer chefen och vill ha ut mig på kvällsjobb idag. Hmmf! Där rök min efterlängtade lediga dag, för extra slantar kan man ju inte säga nej till såhär i väntandes tider. Bara gilla läget och hoppas att jag får vara ledig imorgon så jag orkar jobba en långhelg till.

Så nu när jag gjort bort stallet, röjt upp lite hemma och ätit lunch, är jag redo att cykla bort till lassa igen. Lika bra jag flyttar dit.

Hej så länge
Angelika
2011-05-26 @ 20:58:11
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Ja det är kul att köpa saker som man velat ha en längre tid. Känns inte som en onödig investering då heller :) Vi gick kanske inte på så jätte roliga affärer, men då man har hus så är ju K-rauta himmelriket :P Kollade på golv och tapeter, måste snart börja -omstyling kök och hall! =)



Jag följer hemskt gärna med dig på shopping nån gång! Vi kan ju shoppa i Vackra Piteå, då har du ju ändå vägarna förbi ;))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0