Träningsdax

Wihoo!! Nu är köket helt klart, ska bara städas ordentligt och sätta in alla saker. Det fixar honey ikväll. Ska allt hjälpa honom lite grand. Men bara lite ;) Lille måste stanna några veckor till.


Jag är ordentligt träningssugen. Och att läsa träningsbloggar gör ju inte direkt suget mindre. Har hittat en perfekt blogg för mammor. Så direkt jag får börja träna efter graviditeten kommer jag kolla in denna blogg dagligen:

Olga Rönnberg

En ren inspirationskälla! Dessutom enbart hemmaträning.
Så alla träningssugna mammor ta er en titt, om ni nu inte redan har gjort det :)
Josefina - BF 29 Oktober
2011-09-01 @ 11:14:41
URL: http://sarajosefinanyman.blogg.se/

ååh jag vill också börja träna! Vi får köra igång efter födseln ;D Haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0