Back to black

Det går mot mörkare tider - likaså gör håret.

Nu är det röda ett minne blott och jag har äntligen tagit mig an den svarta färgen igen. Som jag saknat mitt svarta hår. Har inte riktigt känt mig hel utan det och honey har fått höra ett och annat tjat om hårfärg senaste tiden. Så nu känner jag mig mer än nöjd och han slipper höra mitt gnäll över att färga håret varje dag nu här framöver. ;)

Och så här blev det..

Före



Och efter..





Varit på kontroll hos BM idag. Provtagning på VC innan. Allt var som det brukar vara. Hb håller sig stabilt, bra blodsocker och blodtryck, lilles hjärta tickade på med 146 slag denna gång, sf-måttet hade gått upp en cm till 30 och ligger nu precis på kurvan. Med andra ord allt stabilt. Känns bra.

Vikten hade gått upp 11 kg sen inskrivning. Det kan man väl leva med.

Magen den växer och växer.. Och idag är det bara 54 dagar kvar till BF.

V. 33 (32+1).






Josefina - BF 29 Oktober
2011-08-29 @ 18:54:51
URL: http://sarajosefinanyman.blogg.se/

hihi vad söt du är med det nya håret och babykulan ;D

Angelika
2011-08-29 @ 22:55:35
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Du är så himla fin gumman!

Och jag tycker mig ana en tjejmage ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0