Skärtorsdag

Då var påsken här för i år. Inleder påsken med ett kvällspass på Lassa. Därefter är jag ledig från jobbet tre dagar, men ska istället ha stalljour fredag och lördag så blir väl inte riktigt helledig ändå. Skönt iaf att dom lovat fint väder i helgen så man kan sitta ute och sola emellan allt stallgöra. Älskling kommer och hjälper mig imorgon och på lördag får jag hjälp av Anneli. Guld värt och dessutom riktigt kul när man är två. Allt kommer gå betydligt snabbare, vilket innebär mer tid för solen. ;) Måste ju förbereda kroppen inför Turkiet så man inte chockar med en bränna första dan och inte kan sola resten av veckan. Vore ju för olyckligt..

Som jag längtar efter att ligga där på stranden och steka i solen hela dagarna i en veckas tid. Underbart!

Nu ska jag ta och bege mig till stallet och göra klart där så jag hinner sitta ute på altan och få mig lite sol innan jobbet kallar.

Önskar alla en GLAD PÅSK



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0