Ett ord

LESS!


Det går inge bra att städa när humöret inte är helt på topp. Och det är det verkligen inte idag. Storstädet är igång och jag har redan slagit sönder två saker, vilket bara gör mig ännu mer irriterad och less på ja, you name it - allt som kommer i min väg.

Pausar i mitt hysteriska städ med två äggmackor och en mugg räksoppa. Magen skriker och är säkert en stor anledning till en del av min irritation just nu. Får se det positiva i allt elände med att vi får styra upp en shoppingsväng och köpa nytt av det jag kraschat. Och shoppingsvängar är ju aldrig fel...

Nu ska jag ta tag i resten så man blir färdig hellst innan kvällen.
Tack och hej för mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0