Nostalgitider

Jag minns sommaren 2003 när jag just fyllt 18 år.

Fick mitt körkort, agerade fyllechaffis, hade min första sommar med Pinken och extrahästen Solitaire, inledde min karriär i vården - första anhalt: hemtjänsten, och det var där jag insåg att jag ville bli sjuksköterska, var på göteborgsresa med systrarna - minst sagt galet.
En sommar fylld av massor av bus, festligheter, sol, bad och äventyr.

Jag och Angelika hos oss på lite partaj innan utgång. Tror bestämt det var utanför ishallen nåt festligt dom hade där då. Kul var det iaf, både förfest och sen!

 

Födelsedagsfirande hos Jessica med premiärutgång för henne därefter.. Man var ju bara barnet, men oj så stor man kände sig..


Tävlade Hanowa under klubbtävlingarna på holmen i dressyr...


... och hoppning!

 

Tågresan till och från Göteborg. Där fick vi uppleva vår riktiga syskonkärlek och allt vad den innebär...!


 

Digitalkamera var det inte tal om och istället användes webcam som användes flitigt, med en något halvkass kvalla (de små bilderna ovan)! Man tager vad man haver... (resten av bilderna är tagen med en vanlig hedelig kamera med fotorulle som framkallats och scannats in i datorn)

 

 

Favvodängan


Tänk vad gamla bilder och minnen kan göra gott i själen..

En sommar jag sent ska glömma..

Angelika
2010-10-23 @ 08:45:51
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Men vad du såg liten ut.. Liten och solbrun! :-)

Kommer ihåg den där kvällen, och det är som du säger. Då vi var på fest utanför ishallen haha.. =) och gipsad var man där också, ja herregud :P

Sandra
2010-10-24 @ 11:31:43

Jag och Anders träffades sommaren efter det. Hur har du det med minnet? ;)

Martina
2010-10-24 @ 19:33:26
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Ja, du vet åldern får minnet att svikta. Dom där somrarna var ju så tokiga och snarlika så man håller int rätt på allt. Tack för hjälpen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0