Grillparty, stalljour och massor av mys

Haft en underbar sovmorgon idag och vaknade med ett stort leende på läpparna.

Ledig tre dagar och ska enbart njuta av solen och lugnet, ingen stress, inga måsten, inga plikter som behöver göras. Fast kan inte direkt påstå att jag jobbat särskilt mycket senaste tiden så att jag är i behov av att bara ta det lugnt, men nykär som jag är vill jag bara göra braiga saker och riktigt njuta av livet..

Har varit en riktigt bra helg, långhelg dessutom då jag varit ledig onsdag till söndag. Haft stalljour lör-sön och det har varit riktigt mysigt, den bästa hittils. Dom flesta hästarna har varit ute dygnet runt så det har inte varit speciellt mycket att göra där, bara fått umgås och mysa med älsklingen som varit med och hjälpt mig. Lördagkvällen spenderades på Hedgårdsvägen hos Sandra och Anders där det bjöds på grillmiddag och festligheter. Blev en hel del öl, vinglas och drinkar tills vi begav oss hem och sov några timmar innan det var dags att stiga upp och åka till stallet sju på morgonen. Kändes riktigt tungt då väckarn ringde klockan sex, men med den bästa vid sin sida orkar man med vad som hellst..


Har verkligen hänt massor senaste månaden. Mitt liv har gjort en helomvändnig till det bästa och jag kan inte bli lyckligare!

Älskar ♥
Du är mitt allt

Angelika
2010-05-18 @ 21:43:47
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Bara det att du kan berätta för hela världen att du är kär är ju en jäkla vändning! Äntligen har du hittat en RIKTIG Karl! ;-) Puss

Emme
2010-05-20 @ 00:23:25
URL: http://creamcake.blogg.se/

Åh! fick ett leende på läpparna när jag läste, gud så fina ni är tillsammans! :) Så glad för din skull att du är lycklig och hittat kärleken!

Martina
2010-05-20 @ 20:24:43

Vad go du är älskade syster! :) Jag är jätte lycklig ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0