And now it's done

Lägenheten uppsagd!

-så är det någon som känner sig intresserad av en 2:a i bredviken kan ni ju hojta till.. ;)


Har varit ute på en riktigt skön springrunda. Fick mig en rejäl springkick sen vårruset i torsdags då jag sprang på tiden 21.52, trodde verkligen inte att jag skulle springa på den tiden så jag är mer än nöjd. Och finns ingen skönare endorfinkick än den man får efter en hård springrunda, det blir som en drog, man får inte nog när man väl börjat!

Ska ta och bege mig till stallet nu så jag hinner rida innan styrelsemötet börjar klockan 20, massor av planering inför dressyrtävlingarna 12-13 Juni. Det ska bli riktigt kul, speciellt då min underbara och goa vän Malin kommer upp från Stockholm, känns som en evighet sen sist jag träffade henne.

Jag och Malin Kalixdan 2007

och Nyår 2008


"Älska Villkorslöst!
Med hela ditt hjärta, din kropp och din längtande själ.
Håll inte tillbaka, smyg inte, snåla inte; världen behöver din kärlek
Det är en fråga om ren överlevnad"




Angelika
2010-06-01 @ 14:40:12
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Jaaa Äntligen en update!! hihi



Och i och med att du sagt upp lägenheten så kan det bara betyda en sak och jag blir väldigt glad för din skull ;-) Snart hoppas jag att vi kommer att ses oftare. jag ska ju jobba i kalix under hela sommaren, så kommer ju bo i kalix under i stort sett hela sommarn! :-) Hoppas allt är fint! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0