Lugna gatan

Då var det lördagkväll och jag tar det enbart lugnt. Igår jobbade jag till tre, hem och laga middag, efter det basketträning en och en halv timme, sen ila iväg till stallet, hem igen och duscha för att sen avsluta kvällen med Patrik hos Sandra och Anders för att njuta av ett glas vin, mörk choklad och till sist lite klådda! (passar grymt bra till vin) haha :) Tror ni man höll sig vaken och alert länge?! Efter en helspeedad dag och kväll gör ett glas vin enbart tröttande effekt och när man väl kom till sängs var sömnen inte långt borta..

Blev en lång sovmorgon idag, vaknade halv elva då två busfrön (Meja och Zack) smög sig in på rummet och mer eller mindre kastade sig över sängen. Hastigt och raskt uppvaknande, men bara trevligt och mysigt med småbarnen. Roligt när de hälsar på. Har dock varit seg och trött hela dan, trots att man sovit länge. Halv tre lyckade jag iaf ta mig till stallet där jag blev tre timmar, skönt att ta det lugnt och bara pyssla på. Och framförallt Rida ordentligt utan att behöva känna stress.

Nu har jag ätit lite middag och ska strax hoppa i duschen för att sen bege mig till sandra och Anders på filmkväll.. Passar på att ta det lugnt i helgen för nästa helg är det halloween och då är det inte tal om att ta det lugnt. Då är det endast fest som gäller. Och vad tusan ska man ha på sig? Vill klä ut mig, men till vad??? 

Imorgon blir det IKEA med mamma och Jan. Måste dock hålla hårt i börsen, INGA onödiga inköp nu, och i bästa fall inget inköp alls...!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0