Finally

Äntligen är lägenheten klar! Snickaren ringde igår när jag var på jobbet och ville att jag skulle fara på kalix färg och se ut en tapet som han skulle sätta upp idag. Så det var inte annat än att ila dit efter jobbet, och lätt att välja en tapet när man är lagomt stressad då det är middag som ska lagas och en häst som väntar i stallet!? Fanns hur mycket som hellst att välja på.. från början.. Men när jag sa att jag måste ha den på en gång blev det ett helt annat sortiment kvar.. inte många alls, men det blev en aning lättare att välja då. Annars hade jag väl aldrig tagit mig därfirån, beslutsångest som jag alltid lider av.. :) Ska bli riktigt kul att se hur det blivit med nytt golv och tapet i köket!

Jobbar kväll idag och har gjort bort stallet imorse, Pinken har fått nya skor och broddar så han törs gå ut nu när minusgraderna bara blir mer och mer och risk för halka utanför stallet..

Nu ska jag gå och tvätta bort hårfärgen, fixa mig iordning och sen träffa Helen på myggan halv ett innan jobbet kallar. Imorgon är jag ledig och då är det helg, ska bli mer än skönt efter en fullspäckad vecka!

Angelika
2009-11-09 @ 19:52:10
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Uppdatera nu så man får veta hur det går :-)

När ska vi dra en fest ihop igen? =P hehe.. KRAM!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0