Dags för helg

Då var det åter helg igen. Tiden går fort, ibland för fort.. Man undrar ibland vad man hunnit åstadkomma senaste veckorna, månaderna och åren. Ofta är man alldeles för upptagen med gårdagen för att njuta av nutiden och så har man plötsligt missat massor. Nej, lämna dåtid och lev i nuet och njut! Mitt motto just nu..

Idag är jag skönt utvilad och pigg. Sovit gott, riktigt gott. Hade en mysig skräckkväll igår med kusin Susanne - och precis som alltid när vi ser skräckfilm lyckas vi alltid skrämma upp varandra rejält, sen att dimman utanför blev tätare och tätare gjorde inte saken bättre. Men på nåt sätt skönt att bli rädd, sådär riktigt ilande rädd i hela kroppen - då vet jag att jag lever =) Så Tack Sussen för en trevlig kväll!

Ikväll, imorgon och på söndag väntar jobb. Ingen ledig helg här inte. Men först ut på altan och inta min dagliga dos av sol innan jag beger mig mot avd 2 och alla underbara kollegor som förgyller min tid där och underlättar när det är som stressigast. Imorgon väntar LK - om jag orkar...
Angelika
2009-07-31 @ 16:03:28
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Nämen hej go gumman! Vad roligt att du också har en blogg :-) Vi har varit på Stan en sväng idag och kikat lite bara! Men i morgon ska vi ha fest här hemma först och sen blir det utång! Ska du ut i luleå? kom förbi i morgon!! Dricka lite och grilla ;-) Hör av dig vettja! Puss

Martina
2009-07-31 @ 17:57:04
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Ja, visst är det. kände att det var dags att styra upp en blogg ;) Vad trevligt, så det blir fest för hela slanten då med andra ord :D Det blir nog partaj för mig med imorn. Jag hör av mig så kanske vi ses, eller om jag tycker upp en sväng! :) Puss och kram så länge

Angelika
2009-07-31 @ 20:46:14
URL: http://www.angelpuss.webblogg.se.

Har ju just pratat med dig! Och du SKA höra av dig i morgon. helst av allt ska du komma hit, hihi! Och du, du kan väl svara i min blogg ist, blir så jobbigt att kika här om du svarat ;-) hahaha.. PuSs!

Susanne
2009-08-01 @ 11:28:30

Tack själv kära kussen för en jätte mysig kväll! :) Jaa, vi lyckas då verkligen alltid skrämma upp varann när vi ser skräckis ;P haha Dimman var helt perfekt, ökade skräckfaktorn nååågot :D... är faktiskt glad att vi inte såg den första filmen (den som du redan sett), jag skrek ju rakt ut redan i början, det hade kanske slutat med en hjärtinfarkt annars :S....?? ;D Ses snart! :)

Martina
2009-08-05 @ 09:46:47
URL: http://mslarsson.blogg.se/

Hahaha! Ja, vi måste nog nästan se den där vi skulle se först.. jag blir nog lika rädd även fast jag sett den - om inte räddare med tanke på dina påhopp och skrik rakt ut, hjärtinfarkten var nära! haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0