Härliga tider

Äntligen ledig!

Finns inget skönare än när man vet att man är ledig flera dagar i sträck, vilket jag just nu är - hela fem dagar! Ska vila upp mig ordentligt efter sommarens fullspäckade schema och bara njuta! Var till Ikea i tisdags och shoppade lite nya möbler och grejer till lägenheten, på tiden att göra om här. Min kreativa sida har tagit över! Blommor behöver planteras om, garderoben rensas, möbler målas om och nya gardiner ska sys och hängas upp. Sen ska jag bara njuta av höstmörkret och kylan som smyger sig på!

Nu ska jag bege mig ut på en springrunda och sen ta tag i garderobens stora utrensning innan jag åker ut till stallet för ett dressyrpass med min kära Pink.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martina Sofia Larsson

Ad astra per aspera - Till stjärnorna genom svårigheter

RSS 2.0